Typiskt

När jag vaknade i morse så Kände jag att jag inte mådde så bra, ont i halsen och känner mig svag i hela kroppen. Det är så typiskt nu när man planerat att åka in till mellandagsrean.. men de får helt enkelt vänta! Får planera att bli frisk istället.

Idag har jag som sagt varit hos min morfar. Det var jätte kul att kolla på gamla kort ifrån när han och min mamma var unga. Åkte även med min mamma som skulle byta en storlek på ett par skor. Då blev det även en Snabbis på donken!

Har nu bäddat ner mig i sängen med Felix (min brorson), som skall sova här ytterligare en natt :) Har gjort mig lite varm te nu och Felix har valt att vi ska se på Nicke nyfiken. Får bli en tidig kväll för mig idag.
Bjuder på lite bilder som tagits under dagen.

Puss och kram Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0