Felicia

I vårat tidigare inlägg så skrev vi att vi skulle berätta lite om oss själva, så här kommer ett litet inlägg om mig själv!

Jag är en glad, sprallig tjej på 17 år som bor på västkusten vid Smögen. Jag har sex bröder och två systrar, var av en av mina systrar är min enäggstvilling. Nu tänker ni säkert '' shit hur får alla plats hemma?'' Jag bor hos min mamma med min tvilling syster eftersom mina föräldrar är skilda sen många år tillbaka. Jag har två småsyskon som bor hos min pappa, resten är stora och bor själva. Till och med är jag faster till två underbara pojkar! Min pappa bor ca en timme ifrån mig så jag brukar hälsa på honom på lov och helger. Min relation med mina föräldrar är så bra den bara kan bli.
 Jag går mitt andra år på Barn och Fritidsprogrammet i Lysekil och har tänkt att utbilda mig till förskolelärare.
På min fritid gör jag som alla andra tonåringar, umgås med vänner och familj, festar, shoppar osv!

Detta var bara lite information om mig själv. Vill ni veta lite mer så är det bara till att fråga, så ska jag svara så gott jag kan! :)

Love Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0